Kom precis hem..

Kom precis hem från min goda vän.  Var där me några till.. Skulle titta på film och mysa, men hennes data typ krashade =( Mayor bad luck! Så vi satt bara där och skrattade. Vilket inte var en sådan bra idé..
Glömde berätta att jag fått världens värk i ryggen, de liksom hugger till när jag andas? Tur att mamma ska boka tid hos läkaren imorgon.

Igår kom mitt hjärta över ganska tidigt så vi hade hela kvällen för oss själva. Sen sov han här och vi hade världens konstigaste natt? Vi vaknade samtidigt, skrattade åt samma saker, han berättade om sin dröm, jag berättade om min dröm, sen somnade vi om, vaknade igen och pratade lite strunt och somnade igen.

Nu vill jag gå och lägga mig!
PUPPY IMORGON SKA VI GET CRAZY IN THE WOOOOOOOOOOOODS.. 

Kommentarer
Postat av: puppy

så gulliga turturduvor :)

imorgon; ingen smärta, bara blod, svett och tårar. MOAHA!



sov gott..pyss!

2009-08-23 @ 22:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0