Jag..

..är så himla trött.. så trött att jag nästan blir pigg. Har de hänt er någon gång? Man är så trött att man skrattar hysterisk åt minsta lilla?
Jag kom hem för 1 timma sedan, blöt som en kossa ute i en öppen terräng(haha fråga inte.. ) Det regnade som bara den och jag ville leka så fin med mina klackar fick mig ett och annat när jag sprang som ett fån.
Känner för att springa till en vän och dricka te, som igår =) Men jag är så himla trött i kroppen att jag knappt orkar röra mig från sängen. Jag skulle kunna lägga ner huvudet nu och somna på en gång! Jobbet var inte såå utmattande.. De var ganska kul. Har man väldigt bra och pedagogiska chefer plus kolleger, då blir på bra humör oavsett hur tidigt de är.

Nu ska jag försöka krypa ner från sängen, krypa till toaletten, krypa tillbaka till sängen och slumra så gott..
hoppas ni alla får ett bra slut på kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0