Jag vet inte okej!!!

Jag DÖR, bokstavligen! Jag har hittat dom finaste sexigaste vackraste skor mina ögon någonsin skådat Boots med öppen tå. Mamma tyckte de var lite onödigt köpt eftersom de inte är väder för det nu. Dom är ju till vardagen såklart, skulle aldrig lägga en kenza och festa med boots på fötterna. Men jaja smaken är som baken och ingens åsikt är den andra lik.

Så va gör jag? Jag skulle träffa mitt hjärta klockan 15 i stan men vi bestämde oss för att stanna hemma eftersom vädret var så fult. Så va hände nyss? VÄDRET BLEV FINT OCH SOLEN HAR TITTAT FRAM. Nej men är de inte så typiskt Sverige? Aldrig någonsin hört talas om ett sånt konstigt klimat som Sverige har.
+ att jag blir arg för jag kunde ha åkt till *hemligt* och köpt skorna! Iofs hade jag inte skådat dom ifall jag inte hade suttit och klickat runt i nätet i väntan på att mitt hjärta kom. Lika bra att jag stannade hemma ;) Ska åka på måndag och pröva dom.
Skor är aldrig som på bild =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0