IRRIIII

Har de någon gång hänt er att ni vaknat, helt självmant utan att någon väcker er, en morgon och varit irriterade?! De hände mig idag och jag är fortfarande lika irriterad. Jag vet inte varför! Men jag kan ana..

Jag kan blir så himla dryg ibland och störa mig på allt folk säger. Idag känns de så, de känns som om jag bara väntar på att någon ska göra något fel och jag ska ryta till åt de personen. Som ett argt lejon som inte kan göra sig förstådd!
Jag hoppas att de släpper under dagen.

Jag börjar tro att jag har problem! Vem går och smider mördarplaner om folk som inte ens gjort något? Typiskt att en liten liten liten liten skitsak ska förstöra min dag på de här sättet. Typiskt att jag hakar upp mig på saker..

fan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0