Idag fick jag..

ett asjobbigt besked. Måste till läkaren akut och ta tester imorgon innan jag åker till jobbet.. Tur att jag börjar sent så jag behöver inte oroa mig över att komma vara försenad. Det enda jag oroar mig över just nu är testerna jag ska få göra imorgon. Ska dom typ stoppa upp sprutor och pinnar i mig eller? Åh. 
Vad det än är så är Jag bara glad att jag äntligen får veta vad jag haft så pass länge.. 

blabla..

Kom tillbaka från stan nyss typ. Efter att jag och mitt hjärta jobbat så gick vi på bio. Hittade ett använt gravtest paket i papperskorgen? Vem gör gravtest inne i bions toaletter? Pinsamt och äckligt haha. 
Nu ska jag sova. Big day tomorrow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0