ho ha ho ha..

God dag allesammans!
Jag har haft en stressig morgon.. men skönt att ha saker avklarade nu =) på fredag får jag svar! Tror inte att de är så allvarligt. Håller tummarna för att inte är polyper. Även fast de är det så spelar det ingen stor roll.. Jag hoppas bara på att de går att få bort så jag slipper den här eviga förkylningen.
 
Nu ska jag, mammsen och min söta lillebror iväg på hans träning i åkeshov. Sen ska vi ta oss en titt i vällingby centrum.. Aldrig varit där och hoppas på att inte bli besviken. Själva stället är ju lite "hmm.." men jaja, man ska inte dömma i förväg. Men jag ljuger inte när jag säger att jag föredrar att hålla mig på min sida av Stockholm.

Igår var jag och puppy ute och cyklade i 2½ h typ. På något konstigt sätt kom vi till Järvafält, men puppy är en liten fegis som inte vågade sig in i skogen. Hon har nog sett alldeles för konstiga filmer.. Men jag ska nog få me mig henne, på något sätt!

Puppy, if you see this.. prepare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0