back from work

Skönt att få vara hemma :) Idag har jag jobbat, jobbat och jobbat.. Lite irriterande över att jag inte vill ha en person där just nu, men personal behövs så då kan faktiskt min ilska göra ett undantag.

Kom hem och möttes av min fina bror och hans fina tjej! Älskar att ha dom här för allt blir så barnsligt och skojigt och de behövs verkligen ibland.. I övrigt är de bara min lillebror som yrar runt, ha ha. Jobbet gick hur bra som helst och jag är mycket lugnare nu när jag vet att testerna är gjorda+ att jag kommer få ett ordentligt svar. Känner mig lite som en hypokondriker.. Men jag håller på att gå sönder, på riktigt. Känns som om jag blivit 80 år det här året. Har jag berättat för er att jag har tid hos sjukgymnasten om några veckor?

En massör varnade mig för de här år 2006. Han sa att jag skulle få problem med åren ifall jag inte gick till en läkare..
Åren gick och jag gjorde lumpen förra året. Inte f*n hade jag ont då? Nej. Eftersmärtorna kom iår. Så nu får jag inte överanstränga mig alls(vilket jag gör ändå eftersom jag är en idiot och heter envis i andra namn).  Det viktiga är att jag har fått en tid! Jag har sagt det till er innan,saker och ting löser sig alltid. Man måste bara ta allt med en nypa salt och ha tålamod..

2 much informations for you folks..  VI HÖRS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0