after work.

Jag tror aldrig att jag varit så förbannad som idag. Jag hatar när folk kör med varandra på jobbet.. fyf*n finns inge värre. Speciellt två bittra damer. De är anledningen till min huvudvärk.. Deras skära röster är inte att leka med.
I övrigt gick de bra! Såklart =) Resten är ju värdsbra människor.. Jobbat med dom ett bra tag nu.

På måndag ska jag till läkaren. Jag har haft alldeles för svårt att andas och folk i min omgivning har redan gett mig diagnos på att jag har polyper. Oh! Även ifall operationen är smärtfri och går snabbt så fruktar jag det. Äsch jag ska inte få för mig saker ännu. Bättre att gå till läkaren och titta till de innan jag blir övernojig. 
Jaha va händer idag da? Hm.. Med tanke på min huvudvärk så ska jag nog inte anstränga mig alls. Jag sitter och väntar på att min telefon laddat klart så att jag kan ringa min kompis!! Får panik när min telefon inte fungerar som den ska. Samsung touchwiz suger.

Nu ska jag äta något.. Jag är hungrig! Men de blir något lätt.. Jag är emot mat efter klockan 18.00.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0